Emma Dahlberg, chef för kundservice på Länstrafiken, står utanför butiken.

Ursäkta röran, vi bygger om!

Nu är det dags för kundservicebutiken i Juneporten att få ett lyft! På måndag den 17 februari börjar vi en veckas renovering.

Vi vill skapa en trevligare upplevelse för alla er som besöker oss och en bättre arbetsmiljö för våra medarbetare. Under renoveringen har vi öppet som vanligt, med undantag för onsdag den 19 februari då vi behöver ha stängt. 

Utöver allmänt fräschare lokaler så sätter vi också upp en digital skärm där vi enkelt kan dela information till alla som besöker oss, eller går förbi utanför. 

– Vi ser fram emot att välkomna våra kunder till en fräschare och mer uppdaterad kundservice. Renoveringen gör vi för våra kunders skull och för att skapa en bättre arbetsmiljö för våra medarbetare, säger Emma Dahlberg, enhetschef på kundservice. 

Ha tålamod - välkommen till butiken både under och efter renoveringen. 

Senast uppdaterad: 2025-02-16 09.00

Fler nyheter

Bilden visar en röd stadsbuss som plockar upp resenärer vid en busshållplats. Marken är täckt av snö.

2025-12-15

Biljettförändringar efter årsskiftet

Varje år ser vi över biljettutbud och priser för våra biljetter. Inför 2026 blir...

Bild på buss som kör genom centrum i Jönköping.

2025-12-03

Ny ordinarie hållplats för linjerna 112, 113 och 114

Arbetet vid Juneporten och Västra Storgatan i centrala Jönköping har under en lå...

Buss med fejkad rosett runtom, stämpel som säger "Årets smartaste julklapp".

2025-11-14

Kollektivtrafik – årets smartaste julklapp

Tillsammans med flera andra regioner utmanar vi i år handelns (HUI:s) val av “År...

Visa alla nyheter